Hemkommen.

Nu har jag precis kommit hem efter en simtur! Blev bara 2 km idag, för jag tog ut mig väldigt mycket de första 40 längderna.. Men det är ju bättre än ingenting =)

Jag är hungrig som en apa med! Har inte ätit nåt idag, eller ja en sked soppa.. Exprementerade lite med min vanliga hemgjorda tomatsoppa idag och hade i en halv riven morot, det skulle jag inte ha gjort.. Smakade inte gott! Åt en sked sen fick det vara.. Däremot vet jag inte vad som ska bjudas på middag här ikväll, antingen köttfärssås eller korvstroganoff.. Måste nog ringa mannen och rådfråga vad han tycker.

Imorn blir det simhallen 06.30, då mamma inte ska följa med pga sin rygg.. Sen blir det hem och baka kakor, tänkte börja med alla kakor som ska doppas i blockchoklad så man slipper smälta det i omgångar. =) Blir nog kanon! Nästa vecka blir det nog att åka mot Sandra en sväng och fika lite. Var länge sen vi träffades och det ser jag fram emot =)

Nej ska ringa min man så jag kan börja med maten =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0