♥ Kalas..

Nu har vi haft kalas, de sista åkte väl för en timma sen drygt, sen gick söta Erik till Hawai och köpte hem en pizza som vi delade på, då vi inte ätit nåt ordentligt idag! Tack älskling!
Extra roligt tyckte jag var att mormor var med och firade, sen att Johanna, Nellie och Josse kom förbi! Men allt var mycket trevligt! Av mamma, pappa och syster fick jag två jättefina fönsterlampor till köket som jag spanat in ett tag, men som jag tyckte var alldelles för dyra, så tack snälla!!
Av mormor fick jag två megasöta ljuslyktor jag nämnde till mamma att jag ville ha, men tyckte även dem var för dyra! Mycket tack!
Av hela Eriks sida fick jag presentkort på KappAhl på 500 kronor, som säkerligen kommer köpas upp imorn då jag såg en tunika där bland annat igår när vi gick hem! Uppskattas då garderoben behöver uppdateras lite =)
Av Johanna och Josse fick jag ett par jättesöta örhängen och jättesöta muffinsformar! Tacktack <3

Nu blir det lugnt, försöker hitta lite motivation att läsa lite men vet inte om den kommer fram idag., Förresten var Freja här idag med, och hon var hur duktig som helst, låg mycket i sovrummet men sa inte ett knyst, slängde in en bulle till henne och det gjorde visst de andra med :P Men benet jag köpte till na åt hon inte, men det var nog för att hon kände sig lite ensam. Edvin och Jonah är ju tydligen rädda för hundar så hon fick vara där, men det gick hur bra som helst! =) Hon är så duktig!

Förresten så pratade Erik med en av våra grannar idag som har en trea, som verkar vara lite smått sugen på en tvåa istället.. Så vi får väl hoppas att suget bli tillräckligt stort så att de väljer att flytta =) Mohaha, vad snäll jag är! Nej men en trea så jag kan få ett arbetsrum, det vore verkligen inte helt fel! =)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0