Klassfest.

Det vankas tydligen klassfest snart.. Måste bestämma mig tills på tisdag stod det i mailet.. Det är i Linköping och vet inte riktigt om jag ska vara med än eller inte.. Återstår att se =)

Erik kom hem tidigt idag, så behöver inte nämna hur det gick i fotbollen. Men vi båda har varit så otroligt sega så vi köpte hem pizza och kollade på film, och sen har vi myst hela kvällen! Underbart! =)
Ikväll blir det nog tidigt i säng, jag är megatrött och hoppas på att få sova ut imorgon. Imorgon vankas det även veckohandling, tänkte köpa hem lite frukt så jag kan göra smoothie. Är grymt sugen på det måste jag säga =)

Annars imorgon ska vi ta det lugnt.. Blir nog att läsa lite på läxan med så jag kan skriva massor med frågor och fråga ut mr Erland på onsdag.

Tänkte fråga om det är många av er läsare som är insatta i detta gällande världsekonomin och krisen? Läser ju boken Growing up Bin Laden, där Osama bin Ladens första fru och fjärde son berättar om livet med honom. Och när Omar, som sonen heter, var yngre hade Osama tydligen sagt,
"För att skada Amerika så behöver man inte använda sig av vapen eller krig. Man kan ge sig på världsekonomin, för det ger en större skada."

Jag vet inte, men jag funderar nästan på om världsekonomin är nån sorts av ett outtalat terrordåd.. Vad tror ni? Kan man påverka ekonomin så pass som han sa till Omar?

Kommentarer
Postat av: Alina

var gärna med i tävlingen i min blogg:)

2010-02-07 @ 16:06:17
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0