Länge sen..

Helgen har varit jättebra måste jag säga, i lördags träffade jag Johanna och hennes syster med barn, var väldigt trevligt måste jag säga, fikade lite, gick på stan och pratade. På kvällen bjöd Eriks föräldrar på middag på restaurang vilket var mycket trevligt, dock gade personalen väldigt svårt med att få rätt rätter och så där. Men det gick tillslut ändå!
Förra veckan blev det simning fyra gånger och idag ska jag iväg vid halv ett igen, fast själv.. Mamma ligger hemma i ryggskott så blir kanske något längre än en kilometers simning idag, beroende på hur mycket folk det är och sådär.

Sen idag vet jag inte vad jag ska göra, imorn ska jag vara i simhallen redan halv sju igen, trots skolfri dag, men har skola på onsdag så lika bra att inte sova bort hela dagen.. På torsdag och fredag ska jag simma halv sju med, för då har jag skola så då får vi se hur stressigt det blir, men jag tror inte det ska bli några som helst problem. Jag får äta frukost i skolan helt enkelt så jag kan stressa mindre. =)

Hemtentan lämnades in i fredags, jag är aningen osäker men vi får se helt enkelt. Sen var jag och Erik på Funhouse och spelade spel och hade jättekul! Han är underbar!

Vad händer för er i veckan?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0