Lördag.

Erik står nu i duschen, snart ska vi iväg till grannen och fira lilla Nellie som igår fyllde hela ett år! Det ser jag fram emot att träffa lilla solstrålen igen! Och Johanna med, hon är den bästa vännen jag har och betyder mycket för mig! <3 Men lite kalas hos dem blir det iaf =)

Idag har vi vart iväg på Funhouse där pappa och Erik spelat golf igen, dock gick det inget vidare för någon av dem.

Igårkväll var jag hos mamma och pappa en sväng, tänkte leka lite med Freja och hjälpa till med övergången. Speciellt sen jag ändå är en del hos mamma och pappa så är det bra att hon vet vem jag är och så där. En busig liten kicka är det iaf! Nästa vecka ska hon vara hemma hos mamma och Dacke hela veckan, systrami har ändå lov och ska spendera det hemma. Freja måste ju känna att hon är hemma med och att pappas kontor inte är hemma för henne.
Vi tog det iaf lugnt igår och åt lite grillad kyckling och potatissallad, Erik var ute i Frinnaryd och firade Markus som även han fyllde år igår. Jag hängde inte med eftersom jag redan hade planerat tidigare att hälsa på hos mamma, och dessutom kände jag att sen min tand börjat värka lite igen har jag inget tålamod och hade säkert skrikit på barnen för minsta lilla så det var tur jag inte följde med.. Knarkar både alvedon och ipren just nu.

Nu måste jag hitta nåt att äta, jag är hungrig då jag hoppade över frukosten idag.. Jag vet dumt! Men men!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0