♥ Nya grejer på gång!

Nu har jag även fixat en underblogg till denna bloggen, och fixat med inställningar och sånt som gör att man bara kan läsa vissa inlägg med ett lösenord. Däremot vet jag inte vilka det är som ska få tillgång till de skyddade inläggen då jag vet att vissa säkerligen vill komma åt vad som skrivs i de inläggen.
Men garanterade är iaf Erik, Sandrasus, SandraDeluxe, Tina aka Vokdawoman samt Susanna1987. Ni kommer få ett mail skickade till er eller få deltagandet på annat sätt.
Finns några till jag skulle vilja ge till, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, måste se lite så tar jag beslut om detta senare! Men det återstår att se!

=)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0