Onsdag 3/2

Idag ska jag till skolan äntligen! Har varit för mycket ledighet nu så jag blir knäpp! Hoppas det nya ämnet som drar igång idag är roligt och intressant så man lägger mycket tid på det.
I måndags simmade jag 2,5 km och var helt slut, igår simmade jag 1,5 km. Imorn är det simning innan skolan som gäller och likaså fredag. Blir nog kanon =)

Igår firade jag och Erik två och ett halvt år tillsammans! och det blir bara bättre och bättre! =) Och snart har vi bott ihop i två år, första juni för att vara mer exakt! =)

Nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: <3

Och det kommer bara bli bättre och bättre hela livet :)Älskar dig :)

2010-02-03 @ 17:46:44

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0