♥ Planer för veckan..

♥ Onsdag (resten av dagen) Skissa på de två sista tatueringarna, laga middag och umgås med Johanna!
♥ Torsdag;Simma 06.30 ,skola hela dagen, kanske en liten sväng på stan på kvällen, men vet inte än.
♥ Fredag;Simma 06.30 ,skola till 12.30, kanske åka till Jönköping med Erik.
♥ Lördag; Kanske åka till Jönköping med Erik (beror på Eriks jobb när vi åker), ta det lugnt. Storhandla.
♥ Söndag; Inga planer hittills, men det blir att ta det lugnt och mysa gissar jag!

Usch så seg jag blev helt plötsligt, har suttit och kollat på TV i brist på annat att göra, pratat med Erik, mamma och Johanna i telefon.
Åh jag ska göra ett inlägg om hårserumet jag köpte för ett tag sen, men jag har bara använt det tre eller fyra gånger och det är sån skillnad redan! Jag både känner och ser resultatet, så värt pengarna så det finns inte!! =) Till och med topparna jag haft såna problem med riktigt glänser! Jag är riktigt nöjd med produkten helt enkelt och kan lätt rekommendera den! Ska fixa ett bra inlägg om det sen! Nu ska jag nog ta ett bad, sen börja med maten lite smått tror jag allt!

Ni får ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Engla

Du är så duktig som simmar så mycket!! Jättefin design förresten!

2010-02-24 @ 15:22:32
Postat av: beatrice

trevlig blogg och söt är du med!

2010-02-24 @ 18:11:52
URL: http://belatrice.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0