Promenad..

Sådär ja nu är jag hemkommen sen en halvtimme tillbaka, blev en riktigt uppfriskande promenad ut till Hätte och tillbaka. =) Vi pratade om allt mellan himmel och jord och jag känder verkligen hur jag har saknat Sandra, var jättekul att träffa henne igen, och jag hoppas det inte tar så lång tid till nästa gång =)

Och brandlarmet har gått här hemma med haha! Innan jag fick av det! :P Nej men fick ju två jättefina lyktor till hallen av Erik igår, såna jag har pratat om dessutom och jag tog ett par blockljus och tände dem nu, tänkte skaffa andra ljus sen men hade inga större så dessa fick duga.. Men det var nåt konstigt på det ena ljuset så det brann en del så när jag gick ut för att släcka det tänkte jag inte på att ena brandlarmet sitter på elskåpet ovanför ljuslyktorna så när jag släkte det dåliga ljuset blev det lite för mycket rökutveckling så det tjöt lite, sen vet jag inte om det slutade pipa för att jag tog in det i ett annat rum eller för att jag kom åt en knapp.. :P Haha så tokigt!
Hade ett likadant ljus till och har nu bytt och det ser redan mycket bättre ut! =)

Igår var vi då ute och åt middag på Golden Thai. Åt oxfile allihopa utan pappa som åt sin älskade snitzel.. Han älskar snitzel av nån anledning =) Mamma och syster delade på en hel flaska vin, och ja vi hade allmänt trevligt. Älskling bjöd mig då jag fyllde år och allt så det var mysigt =) Min bror kommer ju inte på kalaset på söndag så fick presenten av honom redan igår, ett presentkort på Ikea på 500 kronor. Passar ypperligt när vi har planer på att ändra lite i möblemanget här hemma =)

Nu ska jag ta och krypa ner under en filt och se om det är nåt bra på tv!
Tack för ikväll Sandra, får vi göra om snart! ♥



Jag igår förresten, nu ser ni min fina utväxt med ;) Hihi!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0