♥ Queen Latifah

Hoppas ni alla därute har en bra fredagskväll, våran var väl inte riktigt som planerat, men ska inte ta det här eller nu, men förhoppningsvis är det inget allvarligt.
Erik är hos David med Crille och käkar och dricker lite, vad de mer gör vill nog ingen veta, när jag pratade med dem nyss skrek dom till varandra att inte dra ner kjolen.. Haha!

Själv har jag ätit en sen middag, blev pasta med fläskfilé i svampsås och nu har jag kollat på en film, Beauty Shop med Queen Latifah. Jag bara älskar henne!! Vacker är hon med så det så!

Uschiamig vad trött jag blev helt plötsligt. Fast en annan vaknade ju vid femtiden och sen simmade jag vid halv sju så har hållt igång hela dagen, då jag städat med.

Hoppas ni haft en bra kväll! Tror jag ska gå in och lägga mig framför en film ifall jag somnar sen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ÄLSKAR Queen Latifah :D hon är galet grym och vacker !

2010-02-22 @ 21:45:45
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0