Sanningen kommer alltid fram..

Sanningen kommer alltid fram, var så säkra på det. Alla skandaler, bråk, otrohetsaffärer, allt kommer alltid fram, förr eller senare, och så är det med alla människor! Det finns inga hemligheter som följer med i graven.

Det finns speciella människor, som bara måste förstöra för andra, kränka andra för att själva känna sig värdiga. Det finns ingen annan förklaring, till varför såna här människor gör som de gör, inte mer än att de är patetiska, och inte värda ett skit, och ja framför allt så är de OLYCKLIGA, och tål därför inte att andra är lyckliga, eller att de har en annan uppfattning än dem själva.

Alla har såna omkring sig, jag har det i min släkt, därav har jag valt att inte ha kontakt med min släkt till exempel.
Kära läsare jag tänkte ge er ett litet uppdrag att lösa åt mig, för jag har ingen aning om hur jag ska göra detta. Det är så här att dessa två personer har jag sagt upp kontakten med, för jag vill inte ha med dem att göra överhuvudtaget. Spärrat dem på alla exempelvis Facebook och så där för att slippa dem, och för att de ska slippa mig. Detta innebär att jag ser ingenting av det de skriver, eller nåt om dem alls, och vice versa. Jag läser inte ens hennes blogg, har lagt allt om dem bakom mig, (Innan gjorde jag allt för att det skulle funka mellan oss, men det ville tydligen inte dem så det förstörde allt gång på gång, därav valde jag att inte ha kontakt med dem). Men ändå så får jag kommentarer anonyma och grejer, men igår så fick jag en kommentar av honom, och har ett ip-nummer att jämföra med, och det numret var VÄLDIGT bekant om vi säger så. Det har till och med gått så långt att min sambo har sagt en hel del om dem båda som jag aldrig trodde kunde komma ur hans mun. Igår var han så förbannad att jag inte visste vad han skulle ta sig till.
Sen påstår den ena att jag inte får skriva om vad jag vill, att jag inte får yttra mig om vissa saker, såvitt jag vet har Sverige yttrandefrihet och man får säga vad man vill säga. Och har jag en åsikt om något så löjligt  som en fotbollscup så får jag säga det, värre är det med saker som kanske presidenten, kungafamiljen eller något annat som man kan tolka och diskutera hur mycket som helst om!(löjlig menar jag i jämförande med viktigare saker som nämnt) Men saken är iaf att de ALDRIG låter oss vara ifred, utan försöker förstöra hela tiden.

Så er uppgift är:
Kan ni förklara varför dessa människor, trots att jag tagit avstånd helt och hållet inte lämnar mig ifred. Att de hela tiden måste förstöra allt? Tål de inte att andra har det jättebra och är jättelyckliga så det måste försöka förstöra det? Eller vad tror ni? Är de helt enkelt så patetiska att de inte fattar? Jag har redan min uppfattning och den tänker jag inte avslöja här det är min åsikt. Men jag vill gärna höra era åsikter och framförallt tankar om detta, ni är ändå så pass många som läser här varje dag, så jag kan tänka mig att ni har mycket att berätta.
Ska vi säga att ni har en vecka på er? Från och med idag? Sen ska vi summera ihop det här en gång för alla. =)


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag inte bara om kläder&skor, jag skriver om en svår barndom med en frånvarande pappa som har missbruksproblem, styvpappor &mina minnen och upplevelser jag fått gå och fortfarande får gå igenom i mitt liv...

http://sandratjulins.blogg.se

2010-02-06 @ 12:47:00
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljer allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-06 @ 18:53:51
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Tina

Avundsjuka!! Skit i människor som vill dej illa Emmah!! Lägg energi på de som ger dej något tillbaka, så har jag försökt tänka!

Men jag förstår ju att det inte är lätt om de inte lämnar dig ifred. Är det nära släktingar??



Kramis!

2010-02-12 @ 09:35:44
URL: http://vokdawoman.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0