Simmat..

Nu är jag nyss hemkommen från badhuset, i början var det fullt, men mot slutet var det bara jag och mamma. Mycket angenämt:P haha! Simmade på bra idag tycker jag, 1,5 km blev det bara dock, men blev intensivt istället. Så jag känner mig mycket nöjd. Imorn ska jag befinna mig i badhuset igen klockan 06.30 för ännu mer simning! Hoppas på fika med antingen mamma, eller med henne och Johanna imorn med! Blir nog kalas! =)

Nu ska jag strax börja med maten, idag serveras det ost och baconpaj här hemma. Har ingen broccoli hemma så får helt enkelt koka lite ärter och ha till. Tycker det är så naket att bara äta ost och bacon-paj utan broccoli.. :P
Mamma ska iväg och boka bord sen med tills imornkväll så det blir bra! Och jag ska försöka få min sambo att åka till Ica och hämta ut mitt paket som kommit, beställde ett hårserum till mina toppar. Är nyfiken på om det kommer fungera eller inte =)

Vad har ni hittat på idag då?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0