♥ Tisdag..

Vad har ni hittat på idag? Jag har vart i skolan mestadels, slutade redan halv två, vilket var skönt. Var ju riktigt arg tidigare idag, men det gick över rätt fort. Innan jag gick pratade jag med föreläsaren om hur illa det var, jag trodde kursen gått dåligt, dock hade han redan gått igenom min tenta/dugga och skrivit en kommentar på den. Jag fick se och kände mig rätt lugn igen! Kommentaren var "Utmärkt!"

Sen ikväll har jag varit nere hos Nellie en sväng och kollat henne med Erik, då Johanna var tvungen att handla lite. Vi ska träffas imornkväll och umgås, det ser jag verkligen fram emot! =)

Imorn händer det nåt mer också! Ska bli kul och det är riktigt spännande. Berättar mer om det imorgon tänkte jag =) Blir nog bra det med.

Nu ska jag ta det lugnt med älskling och kolla på TV. Hoppas ni får en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefin design.. Önskar jag med kunde vara lite bättre på att designa min blogg... men det kommer antar jag!!



Kramar!!

2010-02-23 @ 22:57:01
URL: http://vokdawoman.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0