Tomatsoppa..

Hej igen! Nu är jag hemma!
Slutade vid halv fyra idag så då var det hem och fixa mat och sen ta två ipren då min tand började bråka igen. Men nu är ju hela munnen drogad av 800mg ipren så nu känns det bättre. Erik stannade på apoteket och köpte både alvedon och ipren till mig och fick även med sig rådet från dem att en av varje ökar effekten vid tandvärk, så om smärtan är kvar imorn, kommer jag prova på det!

Kom hem för drygt en kvart sen, har vart hos mamma hela kvällen och hälsat en ny liten krabat välkommen till familjen. Ingen mindre än Balous storasyster Freja! Hon föddes i maj, och Balou är född i december samma år, och nu har familjen inte riktigt kunnat hjälpa hennes begär med att få den motion hon vill ha och behöver, så då har mamma och pappa köpt henne, först är det på prov i två veckor för att se om hon kan anpassa sig till allting, men det var inga problem med det när jag var där, hon var bara lite försiktig mot Dacke, men annars var det inga problem.. Bild kommer upp på detta med sen!

Nu lagar jag lite tomatsoppa tills imorgon! Går i skolan till lunch och sen är det jobbmässa så tänkte äta i skolan och sitta och plugga/läsa lite projektledning var tanken. Ska möta mamma vid två och ev Johanna med =) Trevligt! Imorn ringer klockan tidigt då jag ska vara på badhuset redan halv sju igen för ytterligare 1,5 km simning! =)
På tal om tomatsoppa, om ni är intresserade kan jag inom det närmsta lägga upp ett recept på hemmagjord tomatsoppa som är jätteenkel och jättegod! =)

Nu får ni ha en toppenkväll!

<3<3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0