Torsdag..

Usch vad seg jag är idag.. Skulle ta sovmorgon och hade ställt klockan på halv nio, räknade ut att jag skulle hinna ändå. Men somnade inte om och valde att gå upp istället.

Idag bjuder dagen på; Baka klart de sista kakorna (tar nog ingen större tid gissar jag), tvätta upp tvätten, simma 13.00, laga mat, samt plugga till tentan på tisdag. Blir nog kanoners!!

Imorn händer det lite med; Simma 06.30 (satsar på 2km, beroende på hur många pensionärer det är) städa lägenheten, bädda rent, fika med Johanna (?)(inte helt bestämt än), laga middag och plugga till tentan.. Vem vet, kanske till och med öppnar en flaska vin.. Sånt man märker.

Lördag; Baka tårtbottnar till kalaset, samt plugga och ta det lite lugnt, blir middag hos mamma och pappa på kvällen.
Söndag; Baka bullar med Erik på förmiddagen, fixa tårtor, plugga, sen fira mig =)

Satt förövrigt och surfade lite igårkväll och hittade lite som kan hjälpa mig att komma på felet med min mage. Jag ska börja föra en matdagbok, där jag skriver ner allt jag äter och dricker, i minst en månads tid, just för att se om jag kan hitta samband när min mage strejkar. Och sen kan man försöka lägga om vanorna lite om det kankse är nåt speciellt då så äter man mindre av det som magen inte tycker om! =) Tänkte börja redan idag faktiskt. Nu hoppas jag att jag kommer hitta orsaken till mina magproblem! =)

Imorn blir det nog en liten sväng till mamma på kvällen gissar jag, mormor kommer ju upp imorn så henne vill man ju självklart träffa =) Nehej ska nog ta mig lite att äta, så jag kan sätta igång och fixa vid åttatiden, känns lite för tidigt innan det att börja dåna med matberedare och skit, även om det är en vardag! :P


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0