Veckoplaner

Nästa vecka har jag bara en dag i skolan, vilket är rätt skönt. Många av er har säkert nån form av sportlov eller liknande så ni får njuta av det =)

Veckan ser ut så här:
Måndag; Evenutellt sovmorgon, har inte bestämt mig än, läsa till tenta, simma 13.00 och sen ta det lugnt.
Tisdag; Jag fyller år, simma 06.30, fika med Johanna? läsa lite till tenta, ut och äta på Golden Thai med familj och älskling på kvällen!
Onsdag; Skola hela dagen, Träffa Sandra (var hur länge sen som helst nu)
Torsdag; Baka de sista kakorna, simma 13.00 med mamma, läsa till tentan.
Fredag; Simma 06.30, städa lägenheten och baka en mjuk kaka om jag inte gjort det på torsdagen.
Lördag; Funderar på om jag ska simma 08.00, Baka tårtbottnar, läsa eller kladda inför tentan, ta det lugnt
Söndag; Baka bullar på förmiddagen, fixa tårtor, ha kalas, ta det lugnt och njuta!

Så ser min vecka ut, kommer bli kanon, ska även äta middag hos mamma på fredagen eller lördagen, då mormor kommer upp i helgen för att fira mig. Blir trevligt som bara den! =)

På onsdag ska vi från Tranås prata ihop oss lite, för lektionen efter på tisdagen så ska vi på studiebesök i Vadstena, och jag är en av de som ska köra, Lotta och Therese ska åka med mig, men vi måste nog prata igenom det och se när vi ska åka och så där. =) Blir nog bra det med!

Nu tänkte jag kolla på How I met your mother!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0