♥ Happy happy..

Åh jag är på så bra humör så det finns inte! Vaknade visserligen med ett ryck när Eriks mobil ringde, men gick upp och känner att det blir en toppendag. Fick ett mail för om betyg för LIAn med, och han var hur nöjd som helst, världens bästa mail måste jag säga!! Blev jätteglad! Hur toppenbra som helst!
Imorgon ska jag fika med Lotta! =) Tänkte försöka dra in en fika med Malin i veckan med, och hennes söta lilla son!  Hoppas, annars har vi tid i veckorna framåt! =)

Idag har jag inga planer, mamma och jag ska träna vid ett-tiden. Ska svänga förbi och hämta ett paket med och dessutom ska vi förbi skatteverket så mamma kan lämna in sin deklaration. Annars blir det lugnt.

Lever på lördagen fortfarande, både utekvällen och alla små kärleksförklaringar jag fick när jag kom hem. Jag är så lycklig och ingen kan förstöra det! =) ♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0